Velkommen til ELGA Labwater eShop

Indkøbskurv

Customer Services

Service

 

Service  

Vores service -og vedligeholdelsesaftaler er designet til at give dig mulighed for at vælge fra vores brede vifte af serviceniveauer og for at imødekomme dine krav og behov.  Krüger Aquacare har et udvalg af muligheder, der vil hjælpe din virksomhed/afdeling til at maksimere kvalitet, kapacitet, tilgængelighed og minimere driftsomkostninger.

En servicekontrakt er til for dig og dit vandsystem.

  • Planlagt forebyggende vedligeholdelse er med til at beskytte dit vandanlæg effektivt og forlænger udstyrets levetid
  • Vagtordning og hurtig responstid for at maksimere systemets tilgængelighed
  • Garanti for 24 timers responstid for meget følsomme og kritiske applikationer
  • Fulddækkende serviceaftale

Læs mere her.

Kontakt vores ELGA specialist for et uforpligtende konsulentbesøg.

Uddannelse

Vore serviceteknikere og montører er altid uddannede til det arbejde, de udfører. Det betyder, at teknikernes og montørernes uddannelse er rettet specifikt mod den branche og det udstyr de arbejder med.

Velfungerende service er nødvendig for dig som kunder, derfor arbejder vi løbende på at udvikle vores serviceafdeling.

Sikkerhed

Indenfor vandbehandling er sikkerhed i driften et "must". Vi udfører derfor løbende vedligehold for vores kunder efter aftalte kontrakter. Vi er stolte af det serviceniveau ,  som vores dedikerede tekniker team yder. Vi tager sikkerhed meget alvorligt, og alle vores serviceteknikere er opdateret inden for sikkerhed og service af ELGA vandbehandlingsanlæg.  Vi påtager os stedspecifikke risikovurderinger forud for begyndelsen af ​​enhver form for arbejde på stedet.

Hurtig og effektiv rapportering

ELGA Labwater teknikere er udstyret med den nyeste rapportering teknologi, der giver en øjeblikkelig adgang til oplysninger i både skriftlig og elektronisk format. Dette giver hurtigere adgang til at følge henstillinger, lager opfyldning, validering support og fakturering af data, så du kan fokusere på din forretning og undgå kostbar nedetid og forsinkelser.

Vagtordning

Der kan altid opstå problemer der kræver hurtig assistance. Krüger Aquacare har derfor en vagtordning udenfor normal arbejdstid, således at man altid kan få fat i en tekniker. 

Vagtordning for akut servicebesøg Kl. 16-24 og i Weekend samt helligdage kl. 8-24 (Vagttelefon: 70 25 16 76). Denne service gælder også e-mail support for evt. problemløsning. servicehelpdesk@kruger.dk. Garanteret svar/respons tid inden for 8 timer.

Værksted

Ikke alle opgaver kan løses i marken. Derfor udføres nogle opgaver på vores eget værksted hvis dette kræves. Dette gælder for alle typer af systemer, hvor det også er muligt at låne et vandanlæg i en periode.

Lager

At have en god kørende serviceafdeling kræver også et velfungerende lager og god intern logistik. Derfor optimerer vi løbende vores lager, således at alle behov kan løses umiddelbart, hvad enten det gælder de uforudsete eller forudsete leverancer.

 

Kontaktinfomation:

Krüger Aquacare A/S

Fabriksparken 50
DK-2600 Glostrup